Bandzoogle website builder review

Bandzoogle este un mare furnizor de găzduire web dacă sunteți cu scopul de a ajunge la un public specific. Construit pentru muzicieni, Bandzoogle include multe caracteristici care facilitează prezentarea talentelor dumneavoastră, cu șabloane cu aspect profesional concepute pentru artiști, împreună cu un proces ușor de configurare și opțiuni de fonturi și culori care oferă utilizatorilor posibilitatea de a crea un site web cu adevărat unic.

Bandzoogle permite, de asemenea, utilizatorilor să facă vânzări nelimitate fără a percepe comisioane, ceea ce este excelent pentru muzicienii care anticipează că vor face vânzări mari în viitor. Așadar, dacă sunteți în căutarea propriului site web pentru a vă vinde toate single-urile și albumele, Bandzoogle vă oferă platforma de care aveți nevoie.

(Image credit: Bandzoogle)

Planuri și prețuri

Este regretabil faptul că Bandzoogle nu include un plan gratuit pe care să îl puteți folosi pentru o perioadă nelimitată de timp, așa că, dacă vreți să-i faceți o încercare, va trebui să vă înscrieți pentru o perioadă de probă gratuită de 30 de zile. Veți avea în continuare posibilitatea de a anula perioada de probă în orice moment, dacă decideți că nu este platforma potrivită pentru dumneavoastră.

Toate planurile includ sute de teme, un player muzical încorporat (unde vă puteți încărca cu ușurință muzica) și acces la un nume de domeniu.

Bandzoogle are trei planuri – standard, lite și pro, toate acestea putând fi testate și în cadrul testului gratuit de 30 de zile. Dacă plătiți pentru orice plan anual, veți primi echivalentul a două luni gratuite.

Planul standard, pe care Bandzoogle recomandă să îl folosească trupele cu o bază de fani în creștere, costă 14,95 dolari pe lună și include până la 20 de pagini, 50 de coloane sonore și 500 de fotografii. Toate planurile includ securitate SSL și toate vin cu un editor de design, sute de teme și instrumente de design. Nu puteți crea fonturi personalizate cu planul standard și nu veți putea avea anteturi video.

Planul lite este similar cu oferta standard, dar este considerabil mai ieftin, costând 9,95 dolari pe lună și oferă spațiu pentru 10 pagini, 10 coloane sonore și 100 de fotografii. Veți avea în continuare acces la toate temele pentru a vă construi site-ul, așa că acest plan este excelent pentru trupele care sunt la început de drum.

Planul pro este mai scump față de celelalte două, la 19,95 dolari pe lună, dar vine cu mult mai multe caracteristici. Acum puteți să creați fonturi personalizate, anteturi video, să vindeți fișiere video și media, să vă urmăriți cu ușurință inventarul, să creați precomenzi de albume și să oferiți coduri de reducere. Planul pro este o platformă excelentă pentru trupele care sunt deja stabilite.

Dacă aveți un nume de domeniu înregistrat pe o altă platformă, îl puteți folosi în continuare pe Bandzoogle odată ce folosiți un plan plătit și, în unele cazuri, este posibil să vă puteți transfera site-ul dvs. existent pe Bandzoogle, deși depinde de design.

(Credit imagine: Bandzoogle)

Interfață

Interfața lui Bandzoogle este foarte stilizată și ușor de navigat, permițând utilizatorilor să citească cu ușurință ce caracteristici sunt incluse, să se uite la planurile de tarifare și să vadă peste 35 de exemple live. Odată ce începeți perioada de probă gratuită, veți avea imediat acces la toate temele pre-proiectate și este chiar ușor să vă editați site-ul web de pe telefon.

(Imagine credit: Bandzoogle)

Caracteristici

Caracteristicile Bandzoogle care ies cel mai mult în evidență sunt opțiunile pentru vânzarea de muzică, marfă și bilete. Tot ceea ce aveți nevoie ca artist este ușor disponibil, așa că, dacă sunteți în căutarea unui șablon gata de utilizare, puteți personaliza culorile, fonturile și fotografiile pentru a crea un site web care să vă evidențieze stilul. Opțiunile SEO sunt generate automat din conținutul paginii dvs., ceea ce facilitează preluarea de către Google a cuvintelor cheie potrivite.

Unul dezavantaj al Bandzoogle este că nu există un plan gratuit, deoarece, chiar dacă puteți utiliza versiunea de încercare gratuită de 30 de zile, va trebui să vă înscrieți pentru unul dintre planurile cu plată după aceea.

(Image credit: Bandzoogle)

Concurența

Cei mai mari concurenți ai Bandzoogle sunt Wix, Bandvista și Mymusicstream. Bandvista are prețuri foarte asemănătoare cu Bandzoogle și, de asemenea, nu include un plan gratuit. În timp ce Bandvista include, de asemenea, un player muzical și opțiuni pentru a vinde mărfuri, șabloanele nu sunt la fel de profesioniste și moderne ca Bandzoogle.

Verdict final

Bandzoogle este o opțiune excelentă de găzduire web pentru oricine din industria muzicală care dorește să vândă albume pe un site web personalizat.

În loc să vă construiți site-ul web de la zero, această gazdă web drag-and-drop face construirea unui site web foarte ușoară. Nu va trebui să vă petreceți timpul învățând HTML sau alte limbaje de programare. Toate șabloanele sunt creative și construite pentru pasionații de muzică. Este, de asemenea, ușor să vă transferați domeniul pe la Bandzoogle dacă aveți deja unul care vă place. Bandzoogle promite o încărcare rapidă a paginilor, astfel încât fanii muzicii nu vor rămâne blocați în timp ce așteaptă să descarce o coloană sonoră. Pentru că este specific muzicii, SEO-ul încorporat va ajuta Google să recunoască termenii cheie de pe site-ul dvs. web, facilitând astfel găsirea paginii dvs. de către oameni.

În general, Bandzoogle este un instrument util pentru oricine din industria muzicală care dorește să își creeze propriul site web.

S-ar putea, de asemenea, să doriți să verificați mai multe dintre ghidurile noastre de cumpărare de găzduire a site-urilor web:

• Cei mai buni furnizori de găzduire WordPress