Appalachian Gap Area Hikes

Appalachian Gap Hikes for HikeVT

Let’s HikeVT! Tyto snadné, středně náročné a náročné túry se nacházejí v oblasti Appalachian Gap ve střední části státu VT. Dvě začínají na parkovišti v App Gap, jedna začíná nedaleko v Huntingtonu. Naše dostupné doporučení pro tento týden je v přírodní oblasti Raven Ridge v Monktonu, kterou spravují naši přátelé z organizace The Nature Conservancy.

1. Beane Trail to Birch Glen Shelter- EASY
  2. Molly Stark’s Balcony – MODERATE
  3. Theron Dean Shelter – DIFFICULT
  4. Raven Ridge Natural Area – EASY, ACCESSIBLE

Z parkoviště Beane Trail na Carse Road:

Birch Glen Shelter přes Beane Trail – EASY

“ 2,8 mil tam a zpět, cca 600 stop převýšení

Beane Trail přichází je oblíbený pětiletý Lincoln, který ji rád chodí se svým tátou Jasonem (finanční ředitel GMC). Je to také skvělá volba pro začínající turisty! Z parkoviště projděte kolem železné brány a vydejte se po farmářské cestě otevřeným lesem až na křižovatku, kde Beane Trail přechází na tradičnější turistickou stezku. Odtud stezka Beane Trail stoupá mírným, stálým stoupáním k přístřešku Birch Glen Shelter.

Příjezdové pokyny k parkovišti Beane Trail:

Z Bristolu: Na rozcestí odbočte doprava na VT-17 E. Po 6,9 km odbočte doprava na Gore Rd. Po 2,9 mil odbočte doprava na Carse Rd. Na Moody Rd odbočte rychle doprava a pak rychle doleva a zůstaňte na Carse Rd. Poté, co minete velkou farmu po pravé straně, zaparkujte u železné brány po levé straně (neblokujte bránu).

Z Waitsfieldu: Vydejte se po VT-17 W nahoru a přes Appalachian Gap. 2,7 mil za výškou průrvy odbočte vpravo na Gore Rd. Po 2,9 míle odbočte vpravo na Carse Rd. Na Moody Rd odbočte rychle doprava a pak rychle doleva a zůstaňte na Carse Rd. Poté, co minete velkou farmu po pravé straně, zaparkujte u železné brány po levé straně (neblokujte bránu).

Mapa to

Z parkoviště Appalachian Gap:

Molly Stark’s Balcony via the Long Trail – MODERATE

“ 2. „Z parkoviště Appalachian Gap:

.6 mil tam a zpět, cca 590 stop převýšení

Ačkoli se statistiky této stezky mohou zdát jednodušší než u Beane Trail, trasa na Balcony je náročná procházka zvlněným terénem. Z parkoviště se vydejte na sever po stezce Long Trail. Před závěrečným krátkým sestupem na Balcony na severním svahu hory Molly Stark Mtn překonáte Baby Stark Mountain a Molly Stark Mountain. Z Balcony je krásný výhled na sever.
Zábavný fakt: Molly Stark Mountain a Balcony jsou pojmenovány po Elizabeth „Molly“ Paige Starkové. Molly Starková verbovala muže, kteří bojovali na straně Američanů v bitvě u Benningtonu v roce 1777, a přispěla tak k vítězství Američanů. Léčila také vojáky s neštovicemi a svůj dům otevřela jako nemocnici pro ošetření zraněných amerických i britských vojáků. Hora General Stark Mountain na jižní straně App Gap je pojmenována po jejím manželovi Johnu Starkovi.

Zpět na vrchol

Theron Dean Shelter via the Long Trail – DIFFICULT

“ 3,6 mil tam a zpět, převýšení přibližně 1 285 stop

Tato dobrodružná túra strmě stoupá z Appalachian Gap a přivádí vás k žebříkům, jeskyním a krásným výhledům na sever a východ. Východisko stezky se nachází přímo naproti západnímu okraji parkoviště a může být částečně zakryto vysokou trávou.

Stezka vede kolem stezky Sunnyside Trail a lanovky, která je součástí lyžařského areálu Mad River Glen, než dojde k ceduli Theron Dean Shelter. Těsně před cedulí k přístřešku uvidíte po pravé straně ceduli k jeskyni Theron Dean. Tato skalní stěna vás může přivést k přístřešku velmi krátkou alternativní smyčkou. Ať už se pro závěrečný úsek rozhodnete jakkoli, malý přístřešek z kmenů je ideálním místem k odpočinku a obědu s výhledem před strmým sestupem zpět k výchozímu bodu stezky.

Příjezdové pokyny k parkovišti Long Trail/Appalachian Gap:

Z Waitsfieldu: Po VT-17 W od VT-100. Stoupejte strmě do výšky Appalachian Gap. Parkoviště se nachází na pravé straně silnice těsně nad hřebenem průrvy.

Z Bristolu: Na rozcestí odbočte doprava na VT-17 E. Pokračujte po VT-17 E a stoupejte strmě do výšky Appalachian Gap. Parkoviště je na levé straně silnice těsně před hřebenem průrvy.

Mapa It

V přírodní oblasti Raven Ridge:

Rádi vám příležitostně doporučíme stezky spravované jinými ochranářskými agenturami, například tuto na pozemku organizace Nature Conservancy v Monktonu ve státě VT!

Z webových stránek organizace Nature Conservancy: Přírodní oblast Raven Ridge nabízí „novou univerzálně přístupnou promenádu. Promenáda se klene 935 stop nad citlivým mokřadem a vede k 748 stop dlouhé přístupné stezce, čímž vytváří třetinu míle přístupu pro návštěvníky všech fyzických schopností.“
POZNÁMKA: Informace včetně map a případných uzavírek stezky získáte na telefonním čísle 802-229-4425 nebo na https://www.nature.org/en-us/get-involved/how-to-help/places-we-protect/raven-ridge/.

Příjezdové trasy do přírodní oblasti Raven Ridge:

Z Burlingtonu: Projedete odbočkou na horu Philo a dáte se vlevo na Old Hollow Rd. Po 1,9 km odbočte mírně vlevo na Rotax Rd. Po 2 mílích zaparkujte na prašném parkovišti po pravé straně. Stezka začíná na levé/severní straně silnice.

Z Waitsfieldu: Vydejte se po VT-17 W nahoru a přes Appalachian Gap. Na křižovatce s VT-116 odbočte vlevo na VT-116 S/VT-17W. V Bristolu odbočte doprava na ulici North St. Pokračujte na sever do Monkton Ridge, poté odbočte doleva na Baldwin Rd/Davis Rd. První odbočka vlevo na Rotax Rd. Po 1,7 míle zaparkujte na polním parkovišti po levé straně. Stezka začíná na pravé/severní straně silnice.

Mapa to

Zpět na začátek

Kde se dá v okolí najíst a napít: