Beacon Heights na Blue Ridge Parkway

Beacon Heights je krátká jednokilometrová okružní túra na kilometru 305,2 na Blue Ridge Parkway, která nabízí velkou odměnu v podobě nádherných výhledů z několika skalních plošin, které můžete bezpečně prozkoumat. Je to určitě nejlépe střežené tajemství, protože většina návštěvníků Parkway o něm neví.

Na začátku stezky na tomto parkovišti se kříží malá silnice a pak se jde nahoru na horu Beacon Heights. Asi 2/10 míle po stezce se rozvětvuje doleva jako Tanawha Trail a představuje výchozí bod této 13mílové stezky k viaduktu Linn Cove a dále (4 míle k Rough Ridge). (Jedná se také o stezku Mountains-to-Sea Trail.) Odbočte doprava a dostanete se na vrchol Beacon Heights.

Beacon Heights Hike NC

Blízko vrcholu se stezka opět rozděluje. Vpravo vás stezka dovede na jižně orientovanou skalní stěnu s dostatkem místa k posezení na hladké skalní stěně a vychutnání si krásných výhledů na několik horských masivů. Vlevo stezka trochu stoupá k dalšímu skalnímu dómu s krásným výhledem na Grandfather Mountain na západě a další vrcholy na severu a východě. Nadmořská výška na vrcholu se pohybuje kolem 4340 stop. Skvělé místo na piknik!

V blízkosti jsou skvělé výlety na Linn Cove Viaduct, Chestoa View, Julian Price Park a Rough Ridge. Jen několik kilometrů jižně po dálnici Parkway se nachází podobné místo s výhledem na západ, Flat Rock Trail.

Beacon Heights
Pohled z vrcholu směrem k hoře Grandfather Mountain.

Začátkem října přichází podzimní zbarvení.

Podívejte se na mapu stezky Tanawha a projděte si další části této super malebné stezky za Beacon Heights.