Black Canyon, AZ

Potřebné informace

Ikona piknikového stolu Ikona kempu Ikona horské cyklistiky Ikona pěší turistiky Ikona odpočívadla

Plánujte svou návštěvu

• Termíny sezóny: Stezku doporučujeme využívat od listopadu do dubna. V ostatních ročních obdobích je stezka využívána jen zřídka.
  • Poplatek:
  • Rozsah: 80+ mil
  • Převýšení: 4 500 metrů stoupání, 7 500 metrů klesání
  • Obtížnost: Z Phoenixu jeďte po dálnici Interstate 17 na sever a sjeďte na New River Road, Exit 233. Z Phoenixu jeďte po dálnici Interstate 17 na sever a sjeďte na New River Road, Exit 233. Vydejte se na západ (vlevo) a pokračujte přibližně tři míle. Trailhead se nachází na severní (pravé) straně silnice. Z Prescottu jeďte po dálnici 69 na Interstate 17 a zamiřte na jih. Sjeďte na exitu 233 New River. Jeďte na západ (doprava). Jeďte asi tři míle po silnici New River Road a na zastavěné ploše odbočte doprava.

Table Mesa Trailhead–Z Phoenixu jeďte po dálnici Interstate 17 na sjezd Table Mesa Road Exit 236, odbočte na západ (doleva) a pak doprava na hlavní silnici. Jeďte přibližně 1,65 míle do „Y“ a zahněte doleva, jeďte přibližně 1,4 míle a hledejte vedlejší cestu vpravo. Odbočte na tuto silnici a hned po levé straně se nachází výchozí bod stezky. Z Prescottu jeďte po dálnici 69 na Interstate 17 a jeďte na jih. Sjeďte na výjezd 236 Table Mesa Road, odbočte na západ (doprava) a poté doprava na vedlejší silnici. Jeďte přibližně 1,65 míle do „Y“ a zahněte doleva, jeďte přibližně 1,4 míle a hledejte vedlejší cestu vpravo. Odbočte na tuto silnici a stezka se nachází hned vlevo.

Black Canyon City Trailhead–Z Phoenixu jeďte po dálnici Interstate 17 na sever a sjeďte na Rock Springs/Black Canyon City Exit 242. Na této silnici se nachází stezka pro pěší. Vydejte se na západ (doleva). Na značce Stop odbočte doprava a pak rychle doleva na Warner Road. Pokračujte po silnici až k bílé nádrži, která označuje stezku Black Canyon City Trailhead. Z Prescottu jeďte po dálnici 69 na Interstate 17 a jeďte na jih. Sjeďte na exitu 244 Black Canyon City/Cold Water Road. Projeďte městem a odbočte na západ (doprava) na Werner Road. Pokračujte po silnici až k bílé nádrži.

Glorianna Trailhead–Z Phoenixu jeďte po dálnici Interstate 17 na sever. Sjeďte na sjezd Bumble Bee/Crown King Exit 247 a odbočte vpravo na silnici Frontage Road, poté pokračujte přibližně ½ míle k výchozímu bodu stezky vlevo. Z Prescottu jeďte po dálnici Interstate 17 na jih. Sjeďte na sjezd Bumble Bee Exit 247 a pokračujte přibližně ½ míle k výchozímu bodu stezky vlevo.

Big Bug Trailhead–Ze severu nebo jihu, na Interstate 17, sjeďte na Prescott (Highway 69)/Cordes Lakes Road exit 262. Sjeďte k výchozímu bodu stezky vlevo. Pokračujte přibližně 4,2 míle ke vchodu na západní (levé) straně dálnice. Na začátku stezky není žádné značení, takže nezapomeňte sledovat tachometr